عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی

به گزارش خبرگزاری اسخاج، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان 1402 درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه اش برای آبی ها صادر شد.

این دروازه بان جوان هفته ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین شیت کرد.

عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: “بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن 23 سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند. تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام های پر اسخاج و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند.”

258219

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی"، کلیک کنید.