بازیگران سریال امام علی بعد از 33 سال چه شکلی شدند؟/ عکس

به گزارش خبرگزاری اسخاج، بازیگران سریال امام علی با بازی های فوق العاده در خاطرات مردم ثبت شده اند. برخی از هنرمندان این مجموعه به دیار باقی شتافته اند و یاد و نام آن ها همیشه سبز خواهد بود.

امام علی یک مجموعه تلویزیونی تاریخی است که به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و ساخته شده است. این سریال محصول سال 1375–1370 است. داستان این سریال از اواخر دورهٔ خلافت عثمان بن عفان شروع و تا پنج سال انتهایی و دوران خلافت و زندگی علی بن ابی طالب می پردازد.

به گزارش فرادید، در این مطلب تصاویر بازیگران سریال امام علی(ع) را بعد از گذشت سال ها با گریم و بدون گریم مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

بازیگران-سریال-امام-علی-2

داریوش ارجمند در نقش مالک اشتر

بازیگران-سریال-امام-علی1

ویشکا آسایش در نقش قطام

بازیگران-سریال-امام-علی-4

محمدرضا شریفی نیا در نقش ولید

بازیگران-سریال-امام-علی-3

مرحوم مهدی فتحی در نقش عمرو عاص

بازیگران-سریال-امام-علی-10

مرحوم انوشیروان ارجمند در نقش اشعث

بازیگران-سریال-امام-علی-7

اکبر عبدی در نقش هرقل رومی

بازیگران-سریال-امام-علی-8

پرویز پرستویی در نقش محمد بن ابوبکر

بازیگران-سریال-امام-علی-9

مرحوم حسین پناهی در نقش ابن خباب

بازیگران-سریال-امام-علی-6

مرحوم جمشید مشایخی در نقش عبدالله بن مسعود

بازیگران-سریال-امام-علی-5

مرحوم سیروس گرجستانی در نقش «اباقطام»

245245

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازیگران سریال امام علی بعد از 33 سال چه شکلی شدند؟/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازیگران سریال امام علی بعد از 33 سال چه شکلی شدند؟/ عکس"، کلیک کنید.