اعتراف یورگن کلوپ پس از حذف لیورپول

سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیم شایسته در مجموع دو بازی رفت و برگشت به دور بعدی لیگ اروپا صعود کرد.

به گزارش اسخاج، لیورپول در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا با یک گل برابر آتالانتا به برتری رسید ولی در مجموع با شکست 3 بر یک مقابل این تیم حذف شد. 

با این حال یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد تیمش مقابل آتالانتا در ایتالیا ابراز رضایت کرد.

کلوپ پس از بازی به TNT Sports گفت: واضح بود که ما کار سختی  برای صعود داریم. من بازی شاگردانم برابر آتالانتا در دیدار برگشت را بسیار دوست داشتم. جبران شکست سنگین دیدار رفت سخت بود. کمی هم عجله داشتیم. نکته مثبت این دیدار این بود که به روند پیروزی بازگشتیم. از حالا تمام تمرکز ما باید بازی با فولام در لیگ برتر باشد.

او در بخش بعدی صحبت هایش افزود: از نظر من با در نظر گرفتن شرایط دو بازی، آتالانتا شایسته صعود به دور بعدی بود و به آنها تبریک می گویم.

در حقیقت، شکست 3-0 در آنفیلد چیزی بود که برای لیورپول گران تمام شد و باعث شد لیورپول بعد از جام حذفی انگلیس، از لیگ اروپا نیز کنار برود. 

پایان خبر اسخاج

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعتراف یورگن کلوپ پس از حذف لیورپول" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعتراف یورگن کلوپ پس از حذف لیورپول"، کلیک کنید.