بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هییت مقررات می باشد

بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هییت مقررات می باشد

سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خوشبختانه دولت به صورت مداوم به دنبال حل کردن این موضوع است و نظر نهایی بر اساس هییت مقررات می باشد و در صلاحیت دولت نیست و دولت آمادگی دارد تا هرگونه همکاری انجام دهد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اسخاج، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، در رابطه تسهیل صدور مجوز های کسب و کار اظهارکرد: خوشبختانه دولت به صورت مداوم به دنبال حل کردن این موضوع است و نظر نهایی بر اساس هییت مقررات می باشد و در صلاحیت دولت نیست و دولت آمادگی دارد تا هرگونه همکاری انجام دهد.

وی افزود: هر دو سفر رییس جمهوری به پاکستان و سریلانکا توسعه روابط تجاری و اقتصادی است. اما سفر به پاکستان برای توسعه و تقویت همکاری های امنیتی دو کشور است. در حوزه پاکستان با اقداماتی که پیش از این انجام داده بود هم حجم تجارت خارجی دو کشور و هم سهم سبد خارجی دو کشور افزایش پیدا کرده است. پاکستان ششمین مقصد صادراتی کشور ما بوده که میزان صادرات ما از حدود 1 میلیارد و 500 میلیون دلار به بیش از 2 میلیارد دلار در سال 1402 رسیده است.

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هییت مقررات می باشد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هییت مقررات می باشد"، کلیک کنید.