استقلال با ۳ غایب قطعی برابر خیبر

استقلال با ۳ غایب قطعی برابر خیبر

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال به شکل عجیبی تعداد مصدومانش در لیگ بیست و چهارم بالا رفته است و خیلی‌ها این موضوع را به عدم حضور بدنساز در ابتدای فصل ربط می‌دهند.

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند در زمان سرمربیگری جواد نکونام، غیبت‌های پرتعداد یوسو سسما در تمرینات باعث شد این تیم بدنسازی انجام ندهد و به همین دلیل بازیکنان استقلال مستعد مصدومیت هستند.

استقلال در شرایطی روز شنبه هفته آینده در هفته نهم لیگ برتر به مصاف خیبر می‌رود که مهرداد محمدی، ایمان سلیمی و روزبه چشمی غایبان قطعی این بازی خواهند بود.

مهرداد محمدی در بازی با النصر نازک نی پایش شکست و حداقل ۳ ماه دور از میادین است، اما به نظر می‌رسد چشمی و سلیمی می‌توانند در هفته‌های آینده به تمرینات آبی‌ها اضافه شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال با ۳ غایب قطعی برابر خیبر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال با ۳ غایب قطعی برابر خیبر"، کلیک کنید.