یک خبر درباره حضور نیروی دریایی ارتش در تئاتر فجر

یک خبر درباره حضور نیروی دریایی ارتش در تئاتر فجر

معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی راهبردی دریایی ارتش در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور خواهد داشت.

به گزارش اسخاج، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی توضیح داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره تولیدات هنری مرتبط با موضوع «ناوگروه ۸۶ » و دغدغه‌های فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش، پس از مذاکرات تخصصی برای تولید نمایش مرتبط با موضوع مذکور و حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نیروی دریایی ارتش با سیدعلی موسویان از کارگردانان تئاتر کشور قرارداد همکاری امضا کرد.

پایان خبر اسخاج

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک خبر درباره حضور نیروی دریایی ارتش در تئاتر فجر" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک خبر درباره حضور نیروی دریایی ارتش در تئاتر فجر"، کلیک کنید.