استقلال نتوانست ورزشگاه امام رضا را اجاره کند/ رونالدو به قلعه حسن‌خان می‌آید؟ 

استقلال نتوانست ورزشگاه امام رضا را اجاره کند/ رونالدو به قلعه حسن‌خان می‌آید؟ 

آفتاب‌‌نیوز :

برگزاری ۲ بازی استقلال – الغرافه و پرسپولیس – پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا حرف و حدیث‌های زیادی به همراه داشت و مدیران ۲ باشگاه تلاش زیادی کردند میزبانی بازی‌های بعدی‌شان در ورزشگاه دیگری باشد.

با این حال بعد از منتفی شدن برگزاری بازی استقلال برابر النصر در ورزشگاه امام رضای مشهد، به نظر می‌رسد آبی‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه بازی با کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش را در ورزشگاه قلعه حسن خان برگزار کنند.

استقلال در تاریخ اول آبان ماه باید با النصر بازی کند و اگر میزبانی از تیم‌های ایرانی گرفته نشود که هنوز در این رابطه اتفاقی رخ نداده است، این بازی در ورزشگاه قلعه حسن خان برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال نتوانست ورزشگاه امام رضا را اجاره کند/ رونالدو به قلعه حسن‌خان می‌آید؟ " هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال نتوانست ورزشگاه امام رضا را اجاره کند/ رونالدو به قلعه حسن‌خان می‌آید؟ "، کلیک کنید.