بازگشت گاریدو و دستیارانش به اسپانیا

بازگشت گاریدو و دستیارانش به اسپانیا

آفتاب‌‌نیوز :

با صلاحدید خوان کارلوس گاریدو تمرینات پرسپولیس پس از بازی با چادرملو به مدت ۴ روز تعطیل شده تا بازیکنان در این مدت به استراحت پرداخته و از فشار سنگین تمرین و مسابقه خارج شوند.

همان طور که می‌دانید یکی از معضلات این روز‌های تیم‌های لیگ برتری حاضر در رقابت‌های آسیایی، فشردگی مسابقات و برگزاری بازی‌های داخلی و آسیایی هر ۴ -۵ روز یک بار و در پیش بودن بازی‌های ملی و خستگی بازیکنان ملی پوش است. همین موضوع باعث می‌شود تا گاریدو با استفاده از فیفادی، به شاگردانش استراحت بدهد.

شنیدیم به جز بازیکنان ملی پوش، بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس نیز راهی کشور‌های خود خواهند شد. ایوب العمود که به تیم ملی مراکش دعوت نشده قرار است راهی کشور مراکش شود. ضمن این که گاریدو و دستیارانش نیز برای استراحت راهی اسپانیا خواهند شد و پس از ۴ روز به ایران برمی گردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت گاریدو و دستیارانش به اسپانیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت گاریدو و دستیارانش به اسپانیا"، کلیک کنید.