مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد - خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسخاج، دوره جدید هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی از نخستین جلسه خود، انتخاب مدیر خانه را به عنوان اولویت اول در دستور کار خود قرار داد و در این راستا پس از فراخوان از همه اعضای خانه و نیز گزینه های مد نظر اعضای هیات مدیره، ابتدا 9 گزینه را که دارای بیشترین تعداد رای بودند را انتخاب و از آنان برای ارایه برنامه دعوت کرد.

در ادامه سه نفر از این روند انصراف دادند و شش گزینه دیگر در نشستی چهار ساعته ضمن ارایه برنامه های خود، به سوالات اعضای هییت مدیره خانه مطبوعات پاسخ دادند.

در نهایت در جلسه اخیر هیات مدیره خانه مطبوعات، پس از بررسی برنامه های همه این شش گزینه و بحث و گفت و گو در این باره و در رای گیری دو مرحله ای، با توجه به اولویت های اقتصادی هیات مدیره در شرایط فعلی، مجتبی صدیقی به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات خراسان رضوی انتخاب شد.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت، گرایش تحول بوده و معاون موسسه فرهنگی و روزنامه شهرآرا، معاون شهردار منطقه 10 مشهد، و مدیر مالی سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد، معاون نمایشگاه بین المللی مشهد و ریاست اداره تدوین رویه ها و کنترل های داخلی اداره کل امور مجامع و حسابرسی داخلی از جمله سوابق صدیقی به شمار می رود.

تقویت انسجام و همگرایی میان اعضای خانه مطبوعات و رسیدگی به شبکه مسایل خبرنگاران و همچنین توجه به مسایل اقتصادی و تامین بودجه برای خانه مطبوعات دو برنامه اصلی مدیر جدید خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.