نقش مردم در انتخابات بیانگر جایگاه آنها در مردم سالاری دینی است – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

نقش مردم در انتخابات بیانگر جایگاه آنها در مردم سالاری دینی است - خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسخاج، متن این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات، هم حق مردم است، هم وظیفه ی مردم است؛ هم باید حق را استنقاذ کنیم، هم باید وظیفه را بخوبی انجام دهیم. مقام معظم رهبری (مدظله)

نقش موثر مردم عزیزمان ایران در انتخاب نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیانگر جایگاه والا و حضور اثرگذار مردم، در نظام مردم سالاری دینی است. پرواضح است فرصت مغتنم انتخاب، وظیفه مردم را نیز در قبال حاکمیت سنگین تر نموده است که به اذن الله هموطنان عزیز، با حضور پرشور و انتخاب آگانه خود در روز 11 اسفند ماه، درخت تنومند انقلاب را در راستای خدمت به مردم عزیز بیش از پیش بارور خواهند نمود.

بر کسی پوشیده نیست در بحران همه گیری کرونا، تمام ایران نظاره گر دست های شفا بخش مدافعان سلامت بود، آنگاه که ناقوس جنگ سلامت نواخته شد و خط مقدم دفاع از جان و سلامت مردم بر عهده پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان نظام سلامت گذاشته شد. آن روز مدافعان سلامت لحظه ای در حفظ سلامت مردم عزیزمان ایران درنگ ننموده و هر آنچه در توان داشتند برای حفظ حیات و بهبود سلامت بیماران به میدان آوردند. حال امروز که مدافعان سلامت در آزمون خدمت و ایثار نزد هموطنان خود سر افراز و رو سفیدند، نوبت نامزدهای محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، که در صورت دستیابی به کرسی مجلس، اندیشه ای جز تامین منافع این ملت عزیز نداشته و با نگاهی تخصصی و عدالت محور به صورت فعالانه در راستای احقاق حق کارکنان نظام سلامت و مردم عزیزمان ایران، نقش تقنینی و نظارتی خود را به نحو شایسته به کار گرفته و پاسخگوی اعتماد مردم عزیز باشند.

در پایان اعضای سازمان نظام پرستاری شهرستان همدان، به عنوان قشری خدوم و ایثارگر بر خود واجب می داند، با دعوت از سایر همکاران کادر درمان و تمامی هم استانی های عزیز جهت شرکت در انتخابات پیش رو، نقش خود را در عرصه خطیر انتخابات ایفا نموده و با رونق بخشیدن به جشن ملی انتخابات، گامی محکم و استوار در بهبود وضع موجود و تحقق اهداف صنفی و ملی خود بردارد. امید است مردم همیشه حماسه ساز، بار دیگر نقش آفرین صحنه سیاسی کشور بوده و برگ زرین دیگری بر تاریخ کشور عزیزمان ایران بی افزایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش مردم در انتخابات بیانگر جایگاه آنها در مردم سالاری دینی است – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش مردم در انتخابات بیانگر جایگاه آنها در مردم سالاری دینی است – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.