دلیل عجیب پلمپ یک بیمارستان در رشت

دلیل عجیب پلمپ یک بیمارستان در رشت

آفتاب نیوز :

بیمارستان فامیلی رشت به دلیل عدم کنترل در سزارین نخست زا موقتا تعطیل شد.

رشید میرفلاح، مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران از تعطیلی موقت بیمارستان فامیلی رشت خبر داد و اظهار کرد: این بیمارستان 32 تخته خوابی پس از طی مراحل قانونی با حضور پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی گیلان به طور موقت تعطیل شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان فامیلی از سال 1398 پروانه بهره برداری نداشت، افزود: مسیولان بیمارستان به تذکرات پیاپی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بی توجه بوده و نهایتاً به دلیل عدم کسب استاندارد های لازم و مجوز های قانونی (پروانه بهره برداری و پروانه مسوول فنی) و اعتبار بخشی زیر استاندارد به دلیل عدم کنترل در سزارین نخست زا موقتا تعطیل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلیل عجیب پلمپ یک بیمارستان در رشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلیل عجیب پلمپ یک بیمارستان در رشت"، کلیک کنید.