۹ طرح عمرانی، آموزشی و مخابراتی در دشتی افتتاح و اجرا شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اسخاج، علی بحرانی صبح شنبه در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، ضمن تبریک هفته دولت، از اهمیت این طرح‌ها در توسعه و آبادانی منطقه سخن گفت و اظهار داشت: این طرح‌ها شامل پروژه‌های مختلفی از جمله درختکاری، آبخیزداری، و همچنین آغاز عملیات اجرایی سه مدرسه خیر ساز بوده است.

بحرانی تأکید کرد: این پروژه‌ها با هدف ارتقا زیرساخت‌های آموزشی، محیط زیست و بهبود خدمات مخابراتی در شهرستان دشتی اجرا شده‌اند و نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی مردم منطقه ایفا خواهند کرد.

۹ طرح عمرانی، آموزشی و مخابراتی در دشتی افتتاح و اجرا شد

بحرانی افزود: اجرای این پروژه‌ها نشان‌دهنده توجه دولت به توسعه متوازن و پایدار در مناطق مختلف کشور است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همیاری مردم و مسئولین، شاهد پیشرفت‌های بیشتری در شهرستان دشتی باشیم.

۹ طرح عمرانی، آموزشی و مخابراتی در دشتی افتتاح و اجرا شد

فرماندار دشتی همچنین از تلاش‌های مستمر مسئولین محلی و حمایت‌های دولت برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: که این طرح‌ها گامی مهم در مسیر توسعه و بهبود شرایط زندگی مردم شهرستان خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۹ طرح عمرانی، آموزشی و مخابراتی در دشتی افتتاح و اجرا شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۹ طرح عمرانی، آموزشی و مخابراتی در دشتی افتتاح و اجرا شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.