گاریدو: سخت است باور کنیم گل نزدیم/بازیکنانم می‌توانند مغرور باشند!

گزارش خبرنگار اعزامی اسخاج از دوحه

گاریدو: سخت است باور کنیم گل نزدیم بازیکنانم می‌توانند مغرور باشند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باور این موضوع سخت است که چطور گل نزدیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی اسخاج از دوحه، گاریدو در نشست خبری بعد از شکست مقابل السد قطر گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم و باید ببینیم چرا چنین اتفاقی افتاد. ما بازی خوبی انجام دادیم و حریف را از بالا پرس کردیم و به السد شانسی ندادیم.شاید اگر در نیمه اول شجاع بودیم برنده بازی می شدیم چون می شد گل بزنیم. السد تیم خوبی است و بازی خوبی انجام داد ولی ما زمانی گل خردیم که فرصتی روی دروازه ما ایجاد نمی شد. با این حال باور این موضوع سخت است که چطور گل نزدیم.

وی در خصوص اینکه چه برنامه ای برای حل گلزنی تیمش دارد گفت: در نیمه اول انتظار داشتیم که با برد به رختکن برویم. اینکه بازی خوبی انجام دادیم اما فقط روی یک فرصت گل خوردیم اتفاق خوبی نیست. در نیمه دوم هم بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانیم یک لیست از فرصت‌هایی که داشتیم بنویسیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: نمی‌دانم در VAR  هم چرا خوش شانس نبودیم. بارها بازی را به خاطر VAR نگه داشتند. بازیکنانم می‌توانند امروز به خاطر بازی‌ای که انجام دادند مغرور باشند اما ما باختیم و این فوتبال است و گاهی وقت‌ها مستحق پیروزی هستیم و تنها راه این است که دوباره تلاش کنیم. بازی برابر الاهلی و السد نشان می‌دهند که عملکرد خوبی داشتیم. با همین انگیزه که داریم باید در بازی بعد حاضر شویم تا برنده شویم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گاریدو: سخت است باور کنیم گل نزدیم/بازیکنانم می‌توانند مغرور باشند!" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گاریدو: سخت است باور کنیم گل نزدیم/بازیکنانم می‌توانند مغرور باشند!"، کلیک کنید.