گاریدو: توانستیم برد سختی را به دست بیاوریم

گاریدو: توانستیم برد سختی را به دست بیاوریم

سرمربی پرسپولیس گفت: تیم‌های بزرگ برای بردن سختی می‌کشند. این پیروزی برای ما ارزشمندتر است زیرا توانستیم برد سختی را به دست بیاوریم و اصلا راحت نبود.

به گزارش اسخاج، خوآن کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از پیروزی پرسپولیس برابر فولاد اظهار کرد: به تیمم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم شایسته این برد بودیم و برای آن جنگیدیم.

او ادامه داد: طبیعی است که سختی‌هایی داشتیم و همه باید بدانیم که همه بازی‌ها سخت است. بازیکنان ما باید بدانند که وقتی با تلاش به پیروزی برسیم، آن‌ها سختی‌هایی کشیده‌اند. چیزی به ضرر تیم است این است که بدانیم بردن راحت است و باید در دقیقه ۱۵ برنده شویم. تیم‌های بزرگ برای بردن سختی می‌کشند. این پیروزی برای ما ارزشمندتر است زیرا توانستیم برد سختی را به دست بیاوریم و اصلا راحت نبود. نیمه نخست برای ما سخت بود و بازی برای‌مان سخت شده بود. با توجه به این سختی‌ها، فهمیدیم که می‌توانیم خود را به محوطه آن‌ها برسیم و به آن‌ها گل بزنیم. سه یا چهار موقعیت گل در نیمه اول داشتیم که اگر هر کدام از آن‌ها گل می‌شد، نتیجه بازی تغییر می‌کرد. فولاد از بالا ما را پرس کرد. ما به بازی مسلط بودیم و این موضوع به ما کمک کرد.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گاریدو: توانستیم برد سختی را به دست بیاوریم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گاریدو: توانستیم برد سختی را به دست بیاوریم"، کلیک کنید.