کرم لاکچری کوین برای تیرگی مناسب است ؟

کرم روز و شب سفید کننده لاکچری کوین یکی از جدیدترین محصولات مراقبتی از پوست است که برای جوانسازی و روشن کنندگی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد و خرید آن با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. چراکه می تواند پوست را به خوبی نرم کرده و به ترمیم و بازسازی آن دست بزند. این کرم را برند لاکچری کوین فرانسه طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف روانه ساخته است.

کرم لاکچری کوین برای تیرگی مناسب است ؟

در این پست به معرفی کرم روز و شب لاکچری کوین و بیان خواص این دو کرم سفید کننده لاکچری کوین خواهیم پرداخت و نحوه خرید و قیمت و کارکرد آن را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این کرم سفید کننده و خرید آن هستید با ما همراه باشید.

نحوه خرید و قیمت کرم سفید کننده لاکچری کوین

آگاهی از نحوه خرید و قیمت کرم روز لاکچری کوین فرانسه برای خریداران این محصول اهمیت بسیار زیادی دارد. چراکه در حال حاضر با انواع و اقسام مختلف کرم ها و لوسیون ها در بازار مصرف مواجه می شویم که بسیاری از آن ها غیر اصل و غیر اورجینال و یا فیک هستند.به همین دلیل هم لازم است خریداران این محصولات را از فروشگاه هایی تهیه کنند که به اعتبار و تجربه آن ها اعتماد دارند. همان طور که می دانید خرید کرم های تقلبی ممکن است به بروز برخی مشکلات برای پوست شما منجر شود و مجبور شوید هزینه های زیادی را صرف درمان و برطرف سازی مشکلات پوستی خود نمایید

خواص کرم سفید کننده لاکچری کوین

کرم لاکچری کوین در 2 مدل روز و شب طراحی و تولید شده است که هر کدام خواص و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. این دو مدل کرم روز و شب، باید به صورت مکمل و در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار بگیرند.از مهم ترین خواص کرم روز لاکچری کوین می توان به روشن کنندگی و سفید کنندگی پوست، خاصیت ضد التهابی( به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان های فراوان)، ضد چین و چروک و جوش های صورت بودن، نرم کنندگی پوست و خاصیت آبرسانی و…. اشاره کرد.

خواص کرم شب لاکچری کوین نیز عبارت است از: مرطوب کنندگی پوست، روشن کنندگی پوست با کیفیتی بسیار بالا، کمک به روند ترمیم و بازسازی سلول های پوستی در طول شب، دارای هیالورونیک اسید، برخورداری از حالت آبرسانی به پوست و نرم کنندگی آن و….از کرم سفید کننده لاکچری کوین روز و شب می توانید به عنوان کرم پایه آرایشی نیز استفاده کنید. در طراحی و تولید این محصول از ترکیباتی استفاده شده که می توانند علاوه بر برطرف سازی چین و چروک های پوستی از ایجاد کک و مک بر روی پوست نیز جلوگیری به عمل آورند.کلیه محصولات لاکچری کوین برند مراقبت پوستی لوکس دکتر بیز با بالاترین کیفیت و فرمولاسیون حرفه ای فرانسوی ارایه می شوند.

حتی اگر بر سطح پوست خود کک و مک دارید نیز نگران نباشید. چراکه با استفاده مداوم از کرم پودر کوین فرانسه و بر اساس خاصیت لایه برداری مداوم آن می توانید کک و مک های سطح پوست خود را نیز از بین ببرید.ترمیم پوست، لیفت و یا سفت کردن آن، بستن منافذ باز پوستی از دیگر خواص کرم سفید کننده لاکچری کوین است. در واقع استفاده از این کرم به افزایش استحکام پوست شما کمک کرده و با سفت کردن آن به ایجاد پوستی شاداب و جوان منجر می گردد

کرم سفید کننده لاکچری کوین چگونه باعث سفیدی پوست می شود؟

این کرم های دارای ترکیبات تخصصی روشن کننده پوست بوده و ویتامین ها و مواد مغذی متنوعی در آن وجود دارند. از جمله این مواد و ویتامین ها می توان به ویتامین e، ویتامین c (اسید اسکوربیک) و کیوتن اشاره کرد. وجود این ترکیبات در این محصول کمک می کند تا جوانسازی پوست شما اتفاق افتاده و به پوستی شاداب و درخشان دست پیدا کنید.

مصرف این کرم می تواند از پیری زودرس نیز جلوگیری به عمل آورد. علاوه بر ویتامین در ساختار این محصول از مواد و ترکیبات آبرسان و لایه بردار نیز استفاده شده است که عملکردی بسیار ملایم داشته و می توانند به روشن شدن و سفیدی پوست شما کمک کنند.

این محصول دارای مواد مغذی بوده و قادر است به تحریک کلاژن ها دست بزند و با خاصیت الاستین سازی پوست، به صافی و کشسانی آن کمک کند. این محصول دارای گلیسیرین، اسید استیاریک، وایمتیکون و…. است که هر کدام خواص و ویژگی های منحصر به فردی دارند.

کرم شب لاکچری کوین

استحکام پایدار پوست حتی در سنین بالا ، انتظاری است که کرم شب لاکچری کوین بصورت تخصصی برای این امر مهم فرموله شده است.کرم شب لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E موجود،در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تاثیر بسزایی دارد.این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث ترمیم، صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست میشود.این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می کند.با استفاده مداوم شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب به نظر میرسد.

ترکیبات کرم شب لاکچری کوین

گلیسیرین

گلیرسیرین خیلی شبیه عوامل مرطوب کننده طبیعی پوست است؛ چون رطوبت محیط را جذب پوست می کند در واقع گلیسیرین قدرت حفاظتی پوست را بالا می برد تا بتواند مواد شیمیایی مضر را دفع کند.در عوض میزان بیشتری آب در خود نگه دارد و در نتیجه پوست کمتر خشک می شود.

ویتامین E

ویتامین E یکی از ویتامین های محلول در چربی است که همچون ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و اثر شیمیایی مخربی که به بافت های بدن لطمه می زند را از بین می برد.ویتامین E در سال 1920 میلادی کشف گردید و در سال 1936 میلادی از جوانه گندم جدا شد و آلفا توکوفرول نام گرفت،که این نام از کلمه یونانی TOKOS به معنی «تولد کودک» و کلمهٔ PHEREIM به معنی دنیا آوردن گرفته شده است و OL برای نشان دادن ساختار الکلی آن است.بعدها دو گونه دیگر به نام بتا و گاما توکوفرول کشف شدند که اثرشان نسبت به آلفا کمتر می باشد. این ویتامین در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول قرار می گیرد و از تخریب دیواره سلول جلوگیری می کند.

اسید استیاریک (stearic acid)

خواصی که این ماده دارد آن را به یک ماده پاک کننده طبیعی تبدیل می کند. این ترکیب می تواند به از بین بردن سبوم (چربی های منافذ پوستی)، آلودگی و باکتری های اضافی پوست، مو همچنین یک ترکیب نرم کننده محسوب می شود.

اسکوربیک (ویتامین C)

ویتامین C یک مولکول حیاتی برای سلامت پوست است. اسید اسکوربیک، رژیم غذایی و موضعی اثرات مفیدی بر سلول های پوستی دارند.ویتامین C به جلوگیری و درمان عکسبرداری ناشی از اشعه ماوراء بنفش (UV) کمک کند. یک ماده سازنده طبیعی پوست است که در درم و اپیدرم در سطح بالایی یافت می شود.میزان ویتامین C اپیدرم بالاتر از درم است، اگرچه غلظت ویتامین C در هر دو لایه تقریباً برابر با سایر آنتی اکسیدان های محلول در آب، از جمله اسید اوریک و گلوتاتیون است.اما پیری باعث کاهش میزان ویتامین C در اپیدرم و درم می شود.

قرار گرفتن در معرض نور زیاد در برابر اشعه ماوراء بنفش یا آلاینده ها ممکن است میزان ویتامین C را کاهش دهد. ویتامین C موجود در پوست به طور معمول از جریان خون منتقل می شود.ویتامین C باعث التیام زخم می شود. کمبود ویتامین C منجر به ترمیم زخم ضعیف می شود و ویتامین C موضعی ممکن است در برابر آکنه برای کاهش ضایعات التهابی مفید باشد همچنین باعث روشن شدن خفیف پوست می شود.

دایمتیکون

دایمتیکون منافذ پوستی را مسدود می کند و وضع پوست های مستعد جوش , بافت ابریشمی پوست نقش تقویت کننده دارد و تاثیرگذاری سایر ترکیبات را به حداکثر می رساند. بهترین سرم کوچک کننده منافذ خاصیت مات کنندگی دارد و به همین خاطر برای پوست های چرب یا با منافذ بزرگ بسیار مناسب است. در کرم های پوستی از دایمتیکون برای جلوگیری از سوزش، خشکی و بهبود زخم استفاده می شود.این ترکیب بخاطر داشتن مولکول های بزرگ در حفظ رطوبت پوست هم بسیار موثر است.

رتینول

مصرف رتینول و رتینA خط های ریز چهره و چین ها را کاهش و تولید کلاژن را افزایش می دهد. اما رتینA اثرگذاری بیشتری دارد، سریع تر نتیجه می دهد و نه تنها در مبارزه با آثار پیری بلکه در درمان آکنه موثر است.رتینویید تجویز شده توسط پزشک به ویژه در درمان جوش های سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ موثر است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرم لاکچری کوین برای تیرگی مناسب است ؟" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرم لاکچری کوین برای تیرگی مناسب است ؟"، کلیک کنید.