کدام وسایل نقلیه بیشتر تصادف می کنند؟

سرهنگ مرتضی گنجی رییس اداره حقوقی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آمار تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی موتورسواران شهر تهران توضیح داد و گفت: در حال حاضر در شهر تهران حدود 5 میلیون موتورسیکلت در حال تردد می باشد که این مقدار بسیار عدد بالایی می باشد که وضعیت بسیار ناگواری را در همین خصوص در سطح شهر به واسطه ترددهای این وسیله نقلیه شاهد هستیم.

کدام وسایل نقلیه بیشتر تصادف می کنند؟

آفتاب نیوز :

رییس اداره حقوقی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سال پیش 46 درصد از تصادفات فوتی مربوط به موتورسواران بود.

سرهنگ مرتضی گنجی رییس اداره حقوقی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آمار تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی موتورسواران شهر تهران توضیح داد و گفت: در حال حاضر در شهر تهران حدود 5 میلیون موتورسیکلت در حال تردد می باشد که این مقدار بسیار عدد بالایی می باشد که وضعیت بسیار ناگواری را در همین خصوص در سطح شهر به واسطه تردد های این وسیله نقلیه شاهد هستیم.

وی گفت: در سال 1402 در شهر تهران حدود 90 هزار فقره برخورد با موتورسیکلت سوارانی داشته ایم که فاقد گواهینامه بوده اند و این موضوع بسیار نگران کننده است.

سرهنگ گنجی بیان داشت: متاسفانه در سال گذشته در بخش تصادفات فوتی، بیشترین سهم مربوط به موتورسیکلت سواران یعنی 46 درصد بوده است یعنی از 640 نفر فوتی حوادث رانندگی در تهران، 287 نفر از آن ها مربوط به موتورسواران بوده است.

سرهنگ گنجی افزود: همچنین در این مدت 13 درصد از تصادفات خسارتی و 41 درصد از تصادفات جرحی نیز مربوط به موتورسواران بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کدام وسایل نقلیه بیشتر تصادف می کنند؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کدام وسایل نقلیه بیشتر تصادف می کنند؟"، کلیک کنید.