پویش «قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه آغاز به کار کرد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

پویش «قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه آغاز به کار کرد - خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

مرتضی کارآموزیان در گفت وگو با خبرنگار اسخاج اظهار کرد: اهالی رسانه به عنوان سربازان خط مقدم تنویر افکار عمومی نقش مهمی شکل دهی صحیح اذهان دارند.

وی بیان کرد: رسانه ها به عنوان مرجع قابل اعتماد مردم محسوب می شوند، بنابراین وظیفه سنگینی نیز برعهده دارند که به روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه بپردازند.

مسوول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: در حال حاضر اصلی ترین رسالت رسانه ها دعوت به حضور مردم در انتخابات است تا بتوانند به افزایش مشارکت آگاهانه کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به اهمیت دوچندان انتخابات با توجه ویژه دو شاخصه مشارکت بالا و انتخاب اصلح، سازمان بسیج رسانه اقدام به راه اندازی پویش قرار «انتخاب» کرد.

کارآموزیان متذکر شد: در این راستا اهالی رسانه علاوه بر اینکه خانواده، دوستان، همکاران و کسانی که با آنها سر و کار دارند را به صورتی چهره به چهره برای شرکت در انتخابات دعوت می کنند، یک خبر در راستای معرفی شاخصه های نماینده اصلح و همچنین چرایی لزوم شرکت در انتخابات را منتشر خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پویش «قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه آغاز به کار کرد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پویش «قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه آغاز به کار کرد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.