پلمب 7 واحد صنفی متخلف در سمنان

پلمب 7 واحد صنفی متخلف در سمنان

اسخاج/سمنان رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان از پلمب 7 واحد صنفی متخلف و هنجار شکن در سمنان خبر داد.

سرهنگ اکبر قاسمی شامگاه گذشته در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اقدام به برخورد با واحدهای صنفی و اماکن عمومی متخلف سطح شهر در قالب تیم های محسوس و نامحسوس کرده است.

وی به بازدید واحدهای صنفی در قالب اکیپ مستقل و مشترک با اتحادیه ها و بازرسان اتاق اصناف و سایر ارگان های صادر کننده مجوز اشاره و تصریح کرد: در همین راستا با تلاش همکاران در پلیس استان، هفت واحد صنفی متخلف و هنجار شکن شناسایی و پلمب شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین سرهنگ عباس عرب فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شناسایی و دستگیری سارق سیم و کابل برق و مخابرات در شهرستان سمنان خبر داد و اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در شهرستان سمنان و طرح موضوع در جلسات پیشگیری از سرقت چندین تیم تخصصی در واحدهای مختلف انتظامی تشکیل و پیگیری موضوع را به صورت جدی دنبال کردند.

وی با اشاره به تلاش ها و زحمات شبانه روزی ماموران انتظامی افزود: ثمره زحمات و اشرافیت اطلاعاتی پلیس منجر به شناسایی سارق سابقه دار در این زمینه شد. 

سرهنگ عرب از اجرای عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران کلانتری 11 شهدا شهرستان و دستگیری متهم خبر داد و اضافه کرد: سارق در تحقیقات فنی پلیس به 12 فقره سرقت سیم و کابل مخابرات و برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه این اقدام به موقع و ضربتی پلیس تحسین شهروندان را در پی داشت، تاکید کرد: لازمه تامین نظم و امنیت در جامعه مشارکت همگانی مردم در آن است و لازم می دانم به شهروندان توصیه کنم زمینه همکاری خود را با پلیس برای شکوفایی امنیت پایدار تقویت کنند.

پایان خبر اسخاج

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب 7 واحد صنفی متخلف در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب 7 واحد صنفی متخلف در سمنان"، کلیک کنید.