واکنش پلیس فتا به بازی «همستر کامبت»

واکنش پلیس فتا به بازی «همستر کامبت»

به گزارش اسخاج، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: در حال ارزیابی تهدیدات و آسیب های احتمالی بازی «همستر کامبت» هستیم.

اسخاج در خبری نوشت: اگر این روزها شاهد عضو شدن افرادی به تلگرام و پیام هایی از سوی آنها هستید، تعجب نکنید. در واقع آنها شما را یاد نکرده اند و به خاطر «همستر» به شما پیام داده اند و شاید در حال جمع کردن ارزهای دیجیتال هستند.

همستر کامبت یک بازی در سبک Tap to Earn و رباتی تلگرامی است که این روزها بازار آن به ویژه میان نوجوانان داغ شده و بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود.

بازی همستر تلگرام یک بازی است که در مدت کوتاهی تعداد زیادی مخاطب از سراسر جهان پیدا کرد و کاربران این بازی رویای لیست شدن توکن های این بازی را در صرافی های ارز دیجیتال و فروش سکه ها و تبدیل آن ها به پول واقعی را دارند

سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا درباره بازی همستر گفت: فعلاً در حال ارزیابی تهدیدات و آسیب ها هستیم و نتیجه ارزیابی ها را بزودی اعلام خواهد شد.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش پلیس فتا به بازی «همستر کامبت»" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش پلیس فتا به بازی «همستر کامبت»"، کلیک کنید.