“هو” شدن کاروان رژیم صهیونیستی در رژه المپیک ۲۰۲۴

"هو" شدن کاروان رژیم صهیونیستی در رژه المپیک ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری اسخاج؛ کاروان ورزشی رژیم صهیونیستی هنگار عبور از رودخانه سن در مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس توسط حاضرین در مراسم هو شد.

در گزارش اسخاج آمده است:رقابت های المپیک با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد.تا پیش از آغاز این مراسم تلاش های زیادی شد و کارزارهای مختلفی در سراسر جهان به راه افتاد تا ورزشکاران رژیم صهیونیستی از رقابت های المپیک حذف شوند اما این اتفاق نیفتاد و مکرون،رییس جمهور فرانسه حمایت همه جانبه خودش از حضور رژیم صهیونیستی را اعلام کرد و در نهایت ورزشکاران اسرائیلی در المپیک حاضر شدند تا اینچنین مورد استقبال قرار بگیرند!

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "“هو” شدن کاروان رژیم صهیونیستی در رژه المپیک ۲۰۲۴" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "“هو” شدن کاروان رژیم صهیونیستی در رژه المپیک ۲۰۲۴"، کلیک کنید.