هوای البرز یکشنبه و دوشنبه طوفانی می شود  

هوای البرز یکشنبه و دوشنبه طوفانی می شود  

آفتاب نیوز :

مهدی مهرور روز شنبه 19 اسفند گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری از یکشنبه اواخر وقت تا ظهر دوشنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن رگبار برف و باران، رعد و برق، پاره ای نقاط تگرگ و نیز از عصر دوشنبه وزش باد نسبتا شدید در استان البرز به ویژه در ارتفاعات و جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

وی در ادامه اثر مخاطره این سامانه را در ارتفاعات انباشت برف، آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی و ریزش سنگ در ارتفاعات عنوان کرد و گفت: شهروندان البرزی از توقف در بستر رودخانه ها و مسیل های فصلی و دامنه کوه ها در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و فعالیت های کوهنوردی خودداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای البرز یکشنبه و دوشنبه طوفانی می شود  " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای البرز یکشنبه و دوشنبه طوفانی می شود  "، کلیک کنید.