همزمان با شروع محرم حسینی/ده مجلس تعزیه در حوزه هنری روایت می شود

همزمان با شروع محرم حسینی/ده مجلس تعزیه در حوزه هنری روایت می شود

به گزارش خبرگزاری اسخاج،به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، همزمان با شروع ماه محرم از ۱۷ تا ۲۶ تیر ماه (یکم تا دهم محرم) ده مجلس تعزیه از ساعت ۱۷ در تماشاخانه اسخاج حوزه هنری روایت می شود.
این مجالس به سرپرستی ابوالفضل میرزا احمدی بوده و شامل ده مجلس: مجلس شهادت حضرت شاهچراغ، مجلس حج بدل به عمره، مجلس قیس ابن مسهر، مجلس حجه الوداع، مجلس شهادت حضرت مسلم، مجلس شهادت حر ابن ریاحی، مجلس شهادت حضرت علی اکبر(ع)، مجلس شهادت حضرت عباس(ع)، مجلس شهادت امام حسین(ع) و مجلس بازار شام می باشند.
تماشای این مجالس برای عموم آزاد می باشد و علاقه مندان می توانند از ۱۷ تا ۲۶ تیر ماه هر شب از ساعت ۱۷ به تماشاخانه اسخاج حوزه هنری به آدرس خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه مراجعه نمایند.

۲۲۰۵۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همزمان با شروع محرم حسینی/ده مجلس تعزیه در حوزه هنری روایت می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همزمان با شروع محرم حسینی/ده مجلس تعزیه در حوزه هنری روایت می شود"، کلیک کنید.