هاشمی نسب گزینه پرسپولیس را هایجکت می کند!

هاشمی نسب گزینه پرسپولیس را هایجکت می کند!

آفتاب نیوز :

فرشاد احمدزاده در دوم شهریور ماه سال 1400 و پیش از آغاز رقابت های لیگ بیست و یکم با قراردادی 3 ساله از فولاد خوزستان راهی تیم سپاهان اصفهان شد.

این هافبک 31 ساله حالا دو مشتری جدی دارد. قهرمان و نایب قهرمان لیگ به صورت جدی به دنبال خرید احمدزاده هستند.

پرسپولیس مذاکرات مهمی را با این هافبک داشته و احمدزاده در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد. این بازیکن پیش از این در دو مقطع لباس پرسپولیس را برتن کرده بود و حالا برای سومین بار در آستانه حضور در این تیم است.

جواد نکونام که پیش از این احمدزاده شاگرد وی در تیم فولاد خوزستان بوده نیز به این بازیکن علاقه دارد و استقلالی ها در تلاش هستند تا این بازیکن را برای لیگ بیست و چهارم به خدمت بگیرند. گفته می شود که مهدی هاشمی نسب مربی تیم استقلال مسیول مذاکره با احمدزاده است و تلاش می کند تا این بازیکن را برای آوردن به جمع آبی پوشان راضی کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هاشمی نسب گزینه پرسپولیس را هایجکت می کند!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هاشمی نسب گزینه پرسپولیس را هایجکت می کند!"، کلیک کنید.