نوید کیا؛ رابین هود لیگ برتر ایران!

نوید کیا؛ رابین هود لیگ برتر ایران!

به گزارش خبرگزاری اسخاج؛ سرمربی سابق سپاهان از زمانی که هدایت نارنجی پوشان را به عهده گرفته، این تیم 17 بازی رسمی در لیگ و جام حذفی به انجام رسانده که ماحصل آن 6 برد، 9 مساوی و 2 باخت بوده است. نکته جالب توجه در این میان مربوط به 2 باخت مس محرم می شود. آن ها در نیم فصل دوم تنها 2 شکست را متحمل شده اند که هر 2 مقابل تیم های پایین جدولی و خوزستانی بوده است.

نتایج مس در نیم فصل دوم به گونه ای بوده که آن ها مقابل تیم های بالانشین رقیبی سرسخت بوده اند و در مصاف با تیم های قعرنشین شکست را قبول کرده اند تا عملکردی رابین هودوار داشته باشند. در این شرایط نارنجی پوشان باید مهیای مصاف با پرسپولیس شوند. اسطوره سپاهان روی نیمکت مس نمایش درخشانی در دیدارهای بیرون از خانه داشته و در 8 مسابقه، فقط یک شکست را پذیرا شده و به 5 برد دست یافته است. آن ها با این فرم فوق العاده در مسابقاتی که میهمان بوده اند به مصاف اوسمار و شاگردانش می روند. آیا مس موفق به متوقف کردن مدافع عنوان قهرمانی می شود؟

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نوید کیا؛ رابین هود لیگ برتر ایران!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نوید کیا؛ رابین هود لیگ برتر ایران!"، کلیک کنید.