لزوم استفاده از نوآوری و خلاقیت در مأموریت‌های مرزبانی

سردار گودرزی خبر داد؛

لزوم استفاده از نوآوری و خلاقیت در مأموریت‌های مرزبانی

فرمانده مرزبانی، آموزش مهارتی در مرزبانی را مهم قلمداد کرد و گفت: استفاده از نوآوری و خلاقیت در مأموریت‌های مرزبانی در راستای وظایف توان عملیاتی و آمادگی رزمی مورد تأکید است.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری اسخاج، سردار احمدعلی گودرزی در جلسه شورای عمومی فرماندهی مرزبانی فراجا با تسلیت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، به مأموریت عظیم اربعین حسینی و موفقیت مرزبانی فراجا در این مأموریت اشاره کرد و گفت: مرزبانان به‌عنوان چشمان بینای نظام در نقطه صفر مرزی زوار را بدرقه کردند و اولین کسانی بودند که بعد از سفر معنوی از آنها استقبال کردند که جای دارد بابت تلاش هم رزمان و موفقیت مرزبانی فراجا در کنگره عظیم اربعین از همه‌ی دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر کنم.

وی در ادامه با قدردانی از همکاری مطلوب مرزبانی کشور عراق برای تسهیل تردد زائران، اظهار داشت: نظر به ارتقا ضریب امنیتی در مرز‌های مشترک با کشور عراق، گشت‌های همزمان میان مرزبانان دو کشور در ایام اربعین افزایش یافت و به لطف خداوند متعال مورد ضد امنیتی در مرز‌ها مشاهده نشد که این نشان از اشراف اطلاعاتی و عزم مرزبانان در ارتقا امنیت پایدار در مناطق مرزی دو کشور بود.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا در ادامه به موفقیت مرزبانان در کنترل و حراست از مرز‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: خدا قوت عرض می‌کنم خدمت کلیه مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی انتظامی کشور که با انجام تکالیف و اقدام صحیح و به موقع، به وظایف خود عمل می‌کنند.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه با تلاش مرزبانان امنیت در مرز‌های کشور پایدار است، افزود: همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با پشتیبانی مردم ولایت مدار به خصوص مرزنشینان غیور با مجاهدت و جانفشانی در راستای امنیت کشور شبانه روز در تلاش هستند و اجازه نخواهند داد تا دشمنان و معاندان اهداف شومشان را عملیاتی کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره و تأکید بر استفاده بهینه از ابزار و امکانات سازمانی در مرزها، تصریح کرد: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و پدید آمدن فناوری‌های نو در دنیا، مرزبانی کشور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید در این سمت و سو حرکت کند و مرز‌ها را با امکانات و فناوری روز هوشمند سازی کنیم و از این طریق مرز‌ها را رصد و پایش کنیم.

وی بر فرآیند اجرای صحیح تاکتیک‌های مرزی تأکید کرد و افزود: آموزش مهارتی باید افزایش پیدا کند و سازمان یافته دنبال شود، آموزش پل ارتباطی کارکنان با مهارت افزایی است که این مؤلفه و ویژگی ارتقا توان رزم، باید در دستور کار قرار گیرد.

سردار گودرزی در ادامه اظهار داشت: وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را با نوآوری و خلاقیت ارتقا داده تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

وی در خاتمه گفت: امنیت که بالاترین نعمت است را باید قدر بدانیم و امروز با لطف الهی و برکت خون شهدا و هوشیاری رزمندگان و سلحشوران مرزبانی، امنیت مثال‌زدنی و با ثبات در کشور داریم که باید قدردان آن باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم استفاده از نوآوری و خلاقیت در مأموریت‌های مرزبانی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم استفاده از نوآوری و خلاقیت در مأموریت‌های مرزبانی"، کلیک کنید.