«فون در لاین» دوباره رئیس کمیسیون اروپا می‌شود

«فون در لاین» دوباره رئیس کمیسیون اروپا می‌شود

رسانه‌ها از توافق رهبران اروپایی روی پست‌های مهم و کلیدی این اتحادیه و نامزدی مجدد «فون در لاین» به عنوان رئیس کمیسیون اروپایی خبر دادند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اسخاج، اندکی قبل از نشست مهم اتحادیه اروپا، سران کشورهای خانواده‌های اصلی احزاب اروپایی با نامزدی “اورسولا فون در لاین” برای دومین دوره به عنوان رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا موافقت کردند. برخی از رسانه ها به اتفاق آرا این موضوع را گزارش دادند.

این توافق همچنین ظاهراً تصریح می کند که کاجا کالاس، نخست وزیر لیبرال استونی، پست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را به دست خواهد آورد. بر این اساس همچنین “آنتونیو کاستا”، نخست وزیر اسبق پرتغال قرار است برای یک دوره اولیه دو سال و نیم به عنوان رئیس شورای اروپا انتخاب می شود.

طبق روال معمول، اگر کاستا این کار را به خوبی انجام دهد، باید بتواند یک دوره دوم ریاست در این منصب را به دست آورد. ریاست کمیسیون و سمت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای یک دوره قانونی اتحادیه اروپا، یعنی برای حدود پنج سال اعطا می شود. خانواده حزب EVP فون در لاین بعدازظهر امروز ( سه شنبه) گفتند که مسائل محتوایی نیز در مذاکرات نقش داشته است. همچنین بر تقویت بیشتر مبارزه با مهاجرت غیرقانونی توافق شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«فون در لاین» دوباره رئیس کمیسیون اروپا می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«فون در لاین» دوباره رئیس کمیسیون اروپا می‌شود"، کلیک کنید.