فوت 497 کرمانشاهی ناشی از حوادث جاده ای در 10 ماهه سال جاری – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

فوت 497 کرمانشاهی ناشی از حوادث جاده ای در 10 ماهه سال جاری - خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

سلیم خانی در گفت وگو با خبرنگار اسخاج به آمار 10 ماهه تصادفات جاده ای اشاره و اظهار کرد: در این مدت 497 کرمانشاهی ناشی از تصادفات جاده ای در استان کرمانشاه فوت کردند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته که 485 نفر بوده روند کاهشی طی کرده است.

وی افزود: از مجموعه فوتی های 10 ماهه سال جاری تعداد 114 نفر مربوط به تصادفات درون شهری، 309 نفر برون شهری و 74 نفر نیز مربوط به حوادث غیر ترافیکی است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: در 10 ماه سال 1401 نیز از مجموع 485 فوتی تعداد 95 نفر درون شهری، 316 نفر برون شهری و 74 نفر در اثر حوادث غیر ترافیکی بوده جان خود را از دست دادند.

خانی همچنین به تعداد مجروحین در 10 ماهه سال جاری نیز تاکید و عنوان کرد: 9 هزار و 598 نفر شامل سه هزار 73 زن و شش هزار 525 مرد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 9 هزار و 330 نفر بوده است افزایشی بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه بیشتر قربانیان تصادفات استان از ناحیه سر و گردن آسیب دیده اند، گفت: این امر نشان می دهد که اگر استفاده از کمربند ایمنی جدی گرفته شود، تا حد زیادی می توان از صدمه یا فوت افراد در تصادفات پیشگیری کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوت 497 کرمانشاهی ناشی از حوادث جاده ای در 10 ماهه سال جاری – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوت 497 کرمانشاهی ناشی از حوادث جاده ای در 10 ماهه سال جاری – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.