فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت - خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اسخاج، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

▪️انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت رییس جمهور ساده زیست، متواضع و مردمی؛ خادم الرضا (ع)، حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رییسی و همراهان ایشان را به محضر حضرت بقیه الله اعظم (ارواحنافداه) و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

امروز ملت شریف ایران اسلامی داغدار از دست دادن یک شخصیت متعهد، ولایتمدار و انقلابی است که در راه خدمتگزاری به مردم و محرومان در دور افتاده ترین نقاط کشور حضور می یافت و از نزدیک پای درد دل آنان می نشست.

یقیناً راه روشن خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رفتن یک خدمتگزار متوقف نخواهد شد و این شهادت ها مسیر رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی ایران اسلامی را هموارتر خواهد ساخت.

سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.