عکس | مربی استقلال: زورمان به بیرون زمین نرسید

به گزارش خبرگزاری اسخاج؛ کیانوش رحمتی، دستیار جواد نکونام در استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به نایب قهرمانی استقلال و قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم واکنش نشان داد.

کیانوش رحمتی نوشت:

هواداران فهیم استقلال درود، سلام و درود بر شما که در روزهای سخت فصل در کنار ما بودید و از تیم محبوب خود حمایت کردید. می دانم و می دانید حق تیم ما قهرمانی بود اما بیرون زمین آن را گرفتند. صاحبان اصلی استقلال شما هستید و مطمین باشید با همه وجود جنگیدیم و کم نگذاشتیم اما زورمان به بیرون از مستطیل سبز نرسید. از جواد نکونام، همکارانم در کادرفنی ، بازیکنان و اعضای زحمتکش تیم استقلال هم تشکر خالصانه ای دارم که فصلی سخت، دشوار و پر چالشی را در کنار یکدیگر سپری کردیم. به امید روزهای بهتر و فوتبالی پاک تر در لیگ برتر.

عکس | مربی استقلال: زورمان به بیرون زمین نرسید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | مربی استقلال: زورمان به بیرون زمین نرسید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | مربی استقلال: زورمان به بیرون زمین نرسید"، کلیک کنید.