عکس| حمایت از نکونام؟ علی عسگری اینستاگرام ندارد!

به گزارش خبرگزاری اسخاج؛ چند وقت پیش بود که استوری منتسب به عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در فضای مجازی دست به دست شد. استوری که در آن حمایت از جواد نکونام به چشم می خورد و با پیگیری های خبرنگار طرفداری مشخص شد دکتر علی عسگری هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد و مطلب منتشر شده فیک است اما با این حال برخی رسانه ها بدون توجه به این موضوع و حتی پیگیری آن شروع به انتشار مطالبی پیرامون حمایت هلدینگ خلیج فارس از جواد نکونام کردند.

عکس| حمایت از نکونام؟ علی عسگری اینستاگرام ندارد!

هلدینگ خلیج فارس حالا امروز و پیش از بازی با پیکان، استوری علی عسگری را به طور رسمی تکذیب کرد تا پاسخ محکمی به برخی رسانه های فرصت طلب داده باشد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| حمایت از نکونام؟ علی عسگری اینستاگرام ندارد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| حمایت از نکونام؟ علی عسگری اینستاگرام ندارد!"، کلیک کنید.