عکس | تاوان ندادن توپ به طارمی؛ پنالتی اینتر خراب شد!

به گزارش خبرگزاری اسخاج؛ اینتر در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به سختی با نتیجه یک بر صفر از سد یانگ بویز سوئیس گذشت.

به گزارش ورزش سه، تنها پنج دقیقه از شروع نیمه گذشته بود که اینتر یک ضدحمله خطرناک روی دروازه یانگ بویز تدارک دید اما در داخل محوطه جریمه و با خطای مدافع تیم میزبان روی دانزل دومفرایز، داور در سوت خود دمید و یک ضربه پنالتی را به سود یاران مهدی طارمی اعلام کرد.

برخلاف بازی قبلی اینتر در مقابل ستاره سرخ که مهدی طارمی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و دروازه حریف را باز کرد اما این بار مارکو آرناتوویچ توپ را برداشت و پشت آن قرار گرفت اما ضربه ضعیف او با شیرجه مناسب دروازه‌بان یانگ بویز مهار شد و بهترین فرصت اینتر برای گلزنی از دست رفت.

گفتنی است تنها ۱۰ دقیقه بعد از این موقعیت خوبی که آرناتوویچ از دست داد، بازیکنان یانگ بویز روی یک ضدحمله خطرناک توانستند تیرک دروازه نراتزوری را به لرزه دربیاورند تا اینزاگی همچنان از نتیجه مساوی راضی باشد.

2099397

2099398

2099399

2099400

2099404

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | تاوان ندادن توپ به طارمی؛ پنالتی اینتر خراب شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | تاوان ندادن توپ به طارمی؛ پنالتی اینتر خراب شد!"، کلیک کنید.