عاملان اخلال در نظم عمومی دزفول دستگیر شدند

عاملان اخلال در نظم عمومی دزفول دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ روح‌اله یاری‌زاده امروز بیان کرد: این طرح به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرائم پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب دزفول طی ۷۲ ساعت گذشته در دزفول اجرا شد.

وی به دستگیری ۱۹ معتاد متجاهر و تحویل آن‌ها به کمپ ترک اعتیاد اشاره کرد و افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تسلط اطلاعاتی خود ضمن شناسایی هویت و محل مخفیگاه متهمان، موفق به دستگیری ۳۶ سارق و ۱۵ نفر از عاملان اخلال در نظم عمومی سطح حوزه استحفاظی شدند.

فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد: ۱۵ قبضه سلاح غیرمجاز، بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و کشف مقادیر زیادی آلات و ابزار سرقت از مخفیگاه متهمان کشف شد.

یاری‌زاده تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با مستندات موجود به ۵۲ فقره انواع سرقت در سطح این شهرستان اعتراف کردند که پرونده مقدماتی برای آن‌ها تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند. تعداد ۶۳ دستگاه خودرو و ۵۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز با اجرای این طرح توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی دزفول از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عاملان اخلال در نظم عمومی دزفول دستگیر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عاملان اخلال در نظم عمومی دزفول دستگیر شدند"، کلیک کنید.