طرز استفاده از قهوه گانودرما

طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری به چه صورت می باشد؟

قارچ گانودرما، خواص درمانی بسیار گوناگونی دارد ولی نمی توان آن را به تنهایی مصرف کرد از این رو شرکت های زیادی اقدام به تولید و عرضه اشکال گوناگون این قارچ کرده اند که یکی از آنها قهوه گانودرما سوپریم می باشد. اطلاع از طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری برای خریداران این قهوه اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ما در این مقاله تلاش کرده ایم که ضمن بررسی خواص دارویی و درمانی و مزایای استفاده از این قارچ، و نکات مربوط به آن را نیز شرح دهیم.

طرز استفاده از قهوه گانودرما

گانودرما، نوعی قارچ است که بر روی کنده درخت و یا بسترهای حاوی برده های چوب رشد می کند. قارچ گانودرمای خشک شده سختی زیادی دارد و مولکول های دارویی آن در دخل کیتین های غیر قابل هضم قرار گرفته اند، از این رو برای تولید لازم که قارچ گانودرما تا مدت زیادی دم بکشد تا مولکول های دارویی آن بتوانند آزاد شوند. قارچ گانودرما به تنهایی قابل خوردن نبوده و لازم است که آن را به اشکال گوناگونی فراوری کرد. یکی از بهترین فرآورده های قارچ گانودرما، قهوه سوپریم گانودرما می باشد. هات چاکلت گانودرما برای چاقی یک نوشیدنی داغ و لذیذ به همراه قارچ گانودرما می باشد که کالری را در بدن کم می کند

بر طبق استانداردهای اعلام شده از سوی کارشناسان و متخصصان، هر فرد در طول روز می تواند بین 3 تا 5 گرم گانودرما مصرف کند. البته مصرف پانزده گرم گانودرما نیز برای درمان برخی از بیماری های خاص نیز توصیه شده است. طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری به این صورت می باشد که باید مقداری از آن با آب جوش ترکیب و به خوبی هم زده شود.

در زمان مصرف قهوه گانودرما سوپریم توجه به چه نکاتی ضرورت دارد؟

بر طبق توصیه هایی که در زمینه نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم شده است، افرادی که از نظر معده قارچ گانودرما با شهرتی که در بین مردم دارد و خواص بیشماری که برای آن ذکر می شود، علاقه و توجه عده زیادی را برانگیخته است تا بیشتر درباره آن بدانند و نسبت به استفاده این قارچ اقدام کنند.

سلیقه افراد برای انتخاب متفاوت و متنوع است. در فروشگاه انواع مختلفی از قهوه سوپریم برای زگیل تناسلی  موجود است که با عصاره قارچ گانودرما ترکیب شده اند. یکی از این قهوه ها، قهوه فوری سوپریم با قارچ گانودرما است.

آرامش بخش بودن، تنطیم قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و.. از جمله خواص و مزایای استفاده از قهوه سوپریم با قارچ گانودرما است. در هر بسته این قهوه 20 عدد ساشه قرار دارد. ترکیب گیاه جینسینک در کنار قارچ گانودرما و قهوه سوپریم در نهایت این قهوه را نسبت به سایر قهوه های بازار منحصر به فرد کرده است.

در ادامه بیشتر با این قهوه جذاب و خوش طعم از آشنا خواهید شد.

قهوه فوری سوپریم با قارچ گانودرما

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز یکی از قهوه های انرژی زا و خوش طعم است که خاصیت آنتی هیستامین و آرامش بخش دارد. مصرف قهوه فوری سوپریم به طور روزانه برای ذهن و بدن بسیار مفید است.

در کنار قهوه فوری سوپریم، قارچ گانودرما نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیار مقوی است. ترکیب و فرآوری این دو مواد با یکدیگر و اضافه کردن عصاره جینسینگ به آن، محصولی به نام قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز را به وجود آورده است.

این محصول جزو مهم ترین و پرفروش ترین محصولات دکتر بیز است که روز به روز به تعداد متقاضیان آن اضافه می شود. کافی سوپریم با قارچ گانودرما نه تنها خواص قهوه سوپریم و قارچ گانودرما را دارد، بلکه خواص گیاه جینسینگ را نیز در خود دارد.

این قهوه در یک بسته شیک که دارای 20 ساشت می باشد برای مشتریان عزیز ارسال می گردد. با مخلوط یک ساشه این قهوه با یک لیوان آب جوش، معجزه را احساس کنید.

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما یک گیاهان بسیار مقوی و کمیاب است که از گذشته تا به الان در بین مردم  دارای جایگاه خاصی است. شهرت و محبوبیت این قارچ به چین باستان و مصرف آن توسط پادشاهان برمی گردد.

خواص بسیار زیاد و تاثیر سریع قارچ گانودرما در بیماری ها، منجر به افزایش تقاضا از سوی مردم شده است. این قارچ نوع های زیادی دارد که بهترین آنها، قارچ گانودرما مدل لوسیدوم است.

با پرورش، فرآوری و ترکیب قارچ گانودرما با مواد مختلف همچون کافه سوپریم، قهوه موکا، هات چاکلت و.. ارزش و خواص این قارچ را چند برابر می شود. برای آگاهی بیشتر از محصولات ترکیبی با قارچ گانودرما، در ادامه با ما همراه باشید.

خواص کافه سوپریم با قارچ گانودرما

امروزه بسیاری از مردم برای تجربه آرامش و احساس رضایت به درمان های مختلف و گاها خطرناک پناه می برند. استفاده از داروهای خواب آور و مواد آرامش بخش نه تنها راه حل مناسبی نیست، بلکه عوارض بسیار زیاد و متعددی را نیز به همراه دارد.

کافه سوپریم موجود در فروشگاه آقای بیز، ترکیبی از قهوه عربیکا، قارچ گانودرما مدل لوسیدوم و گیاه جینسینگ است که خواص بسیار زیادی را برای مصرف کننده دارد. از جمله خواص قهوه سوپریم با قارچ گانودرما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش میل جنسی
  • تقویت قوای جنسی و افزایش تولید اسپرم در آقایان
  • بهبود زود انزالی و درمان آن در پروسه مصرف تخصصی
  • موثر در چربی سوزی و کاهش وزن
  • افزایش انرژی و شاداب کردن بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن به خصوص در افراد مبتلا به ام اس

اغلب محصولات گیاهی که برای لاغری استفاده می شوند، در بازه زمانی کوتاهی با افزایش سوخت و ساز بدن منجر به چربی سوزی شده و پس از آن تاثیر خود را از دست می دهند این در حالی است که قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز تاثیر خود را بعد از استفاده نیز تا مدت زمان نسبتا طولانی حفظ می کند.

این نوشیدنی فوق العاده با ساز و کار منحصر به فردی که دارد در بازه زمانی کوتاهی چربی های بدن را کاهش داده و منجر به لاغری 5 تا 6 کیلوگرم می شود. استفاده از قهوه در کنار ورزش کردن تاثیر بسیار بیشتری داشته و قطعا نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت.

وجود گیاه خرنوب در کنار قهوه و عصاره گانودرما اثر بی نظیری بر کاهش توده چربی بدن دارد و نکته متمایز کننده از سایر روش های درمانی و دارویی، طبیعی و بدون عوارض بودن قهوه سوپریم است.

طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری

استفاده درست و مناسب از محصولی که خریداری می شود، در هر حوزه و زمینه ای بسیار مهم است و توجه و رعایت آن منجر به افزایش کیفیت و کاهش عوارض می شود.

قهوه سوپریم گانودرما برای لاغری همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، در یک بسته شامل 20 ساشه توزیع می شود که هر ساشه مناسب یک وعده است. شیوه تهیه قهوه فوری سوپریم را در زیر به اختصار لیست شده است:

  1. یک مقدار 150 تا 200 میلی لیتر آب جوش را در لیوان بریزید (1 لیوان آب جوش)
  2. یکی از ساشه های قهوه را باز کرده و به آرامی به آب جوش اضافه کنید
  3. بگذارید در مرحله اول قهوه به آرامی در آب محو شود
  4. پس از 30 ثانیه با یک قاشق چایخوری به آرامی قهوه را هم بزنید
  5. پس از 2 تا 3 دقیقه نوشیدنی مقوی و فوق العاده شما آماده نوشیدن است

عزیزانی که مزه خامه را پسندیده و به آن علاقه دارند، می توانند یک تکه کوچک یخ را در قهوه سوپریم خود بگذارند تا به خوبی حل شود و سپس میل کنند (یخ به آرامی با قهوه حل شده و مزه خامه ای به نوشیدنی می دهد).

معایب قارچ گانودرما

علاوه بر مزایای بسیار زیادی که این قارچ آسیایی دارد، در برخی موارد، معایبی را نیز برای مصرف کننده به همراه دارد. در مواردی که قارچ را به صورت مستقیم و بدون ترکیب و فرآوری صحیح استفاده کنید، ممکن است منجر به بروز برخی مشکلات در بدن شود. با ترکیب پودر قارچ گانودرما با قهوه های متنوع، در کنار افزایش خواص معایب رایج مصرف قلارچ را نیز کاهش داده ایم. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان چند نمونه از معایب قارچ گانودرما را در فهرست زیر برای شما نام برده ایم:

  • خارش گلو در مصرف زیاد
  • تشدید ناراحتی معده در استفاده بلافاصله بعد از غذا
  • کاهش فشار خون (در بیماران دارای فشار خون با احتیاط مصرف شود)

مزه قهوه فوری موکا برای زگیل تناسلی ترکیبی از خامه گیاهی و طعم تلخ مانند قهوه است که بسیار خوشمزه و خوشایند است. برای خرید قهوه سوپریم با قهوه گانودرما می توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید. هر بسته این محصول شامل 20 ساشت است که برای یک وعده یک نفره مناسب می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرز استفاده از قهوه گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرز استفاده از قهوه گانودرما"، کلیک کنید.