شباب الاهلی، حریف شهرداری در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا

شباب الاهلی، حریف شهرداری در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا

نماینده امارات حریف تیم شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های آسیا شد.

به گزارش اسخاج، با توجه به پیروزی 97 – 65 مقابل لیایونینگ چین، حریف تیم شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های بسکتبال آسیا تیم شباب الاهلی امارات خواهد بود.

این دیدار که برای مشخص شدن تیم دوم گروه A رقابت ها برگزار شد، لحظاتی قبل با پیروزی نماینده میزبان به پایان رسید تا آنها در مرحله نیمه نهایی، حریف تیم شهرداری گرگان صدرنشین گروه B مسابقات شوند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که نماینده ایران در این مسابقات است، روز گذشته با کسب پیروزی ارزشمند 94 – 81 مقابل هیروشیما دراگون فلایز، صدرنشینی خود در گروه B مسابقات را قطعی کرد.

به این ترتیب در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های بسکتبال آسیا، تیم الریاضی لبنان صدرنشین گروه A، به مصاف تیم دوم گروه B یعنی هیروشیما دراگون فلایز می رود.

مسابقات جام باشگاه های بسکتبال آسیا به میزبانی دوبی در حال برگزاری است و دو بازی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها هم روز جمعه هفته جاری برگزار می شود.

پایان خبر اسخاج

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شباب الاهلی، حریف شهرداری در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شباب الاهلی، حریف شهرداری در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا"، کلیک کنید.