سفر یک روزه اژه ای به قطر

سفر یک روزه اژه ای به قطر

رییس قوه قضاییه به دعوت رییس شورای عالی قضایی قطر، در سفری یک روزه عازم این کشور می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری اسخاج، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه با اشاره به سفر یک روزه رییس دستگاه قضا به کشور قطر اظهار کرد: در راستای دیپلماسی قضایی و توسعه تعاملات قضایی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران به دعوت رییس شورای عالی قضایی قطر، در سفری یک روزه عازم این کشور خواهد شد.

وی در رابطه با برنامه های حجت الاسلام اژه ای در این سفر کوتاه گفت: دیدار با امیر قطر و رییس شورای عالی قضایی این کشور، حضور در جمع ایرانیان مقیم قطر، امضای یادداشت تفاهم همکاری قضایی و انعقاد موافقت نامه معاضدت قضایی در امور کیفری میان دو کشور، اهم برنامه های سفر رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران به قطر هستند.

غریب آبادی در پایان عنوان کرد: همچنین در چهارچوب دیپلماسی قضایی، هفته آینده نیز رییس دیوان عالی و دادستان کل کشور، به طور جداگانه در اجلاس روسای دیوان های عالی و دادستان های کشور های عضو بریکس حضور پیدا خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سفر یک روزه اژه ای به قطر" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سفر یک روزه اژه ای به قطر"، کلیک کنید.