ستاد آبرسانی موکب های نیمه شعبان در قم راه اندازی شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

ستاد آبرسانی موکب های نیمه شعبان در قم راه اندازی شد - خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسخاج، حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در گفت وگویی خبری با اشاره به لزوم مدیریت تامین و توزیع آب محدوده مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان گفت: با توجه به اهمیت موضوع کانکس فرماندهی بحران آبفای تهران در بلوار پیامبر اعظم (ص) مستقر و ستاد آبرسانی موکب های نیمه شعبان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه اقدامات گسترده ای در این ایام به منظور تامین آب شرب و بهداشتی موکب ها و سرویس های بهداشتی مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) به انجام رسیده است گفت: استقرار 21 مخزن ذخیره در مسیر و اجرای هزار متر لوله گذاری در ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به حضور 9 تانکر آبرسانی سیار شرکت آب و فاضلاب تهران در این ایام در قم یادآور شد: برنامه ریزی خوبی برای سازمان دهی آبرسانی به موکب ها و نانوایی سیار و سرویس های بهداشتی از طریق تانکرهای سیار انجام شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ستاد آبرسانی موکب های نیمه شعبان در قم راه اندازی شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ستاد آبرسانی موکب های نیمه شعبان در قم راه اندازی شد – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.