سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی میان مردم و پلیس استان خوزستان است

سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی میان مردم و پلیس استان خوزستان است

«سرهنگ علی صالحی» امروز (دوشنبه ۲۹ مرداد ماه) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری اسخاج خوزستان، اظهار کرد: دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی پاسخگوی پیشنهادات، انتقادات، تقدیرات و درخواست های زائران و هموطنان درباره عملکرد کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان می‌باشد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، سامانه ۱۹۷ را ابزاری برای ارتباط نزدیک و بی واسطه مردم با مسئولان فراجا و رسیدگی سریع به مشکلات و درخواست‌های آنان عنوان کرد و افزود: در زمان برقراری تماس شهروندان دستورات لازم از سوی فرمانده انتظامی استان صادر و موارد درخواستی پیگیری و پس از نتیجه به اطلاع فرد تماس گیرنده اطلاع داده می شود.

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامی خدمتگزار مردم است و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را برای خود افتخار تلقی کرده و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهد.

سرهنگ صالحی بیان کرد: دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با شماره تلفن ۱۹۷ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت هرگونه نقطه نظر از عملکرد پلیس استان خوزستان است‌.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی میان مردم و پلیس استان خوزستان است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی میان مردم و پلیس استان خوزستان است"، کلیک کنید.