ساعات کاری جدید بانک‌ها اعلام شد

شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار بانک‌ها از روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به بعد، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

ساعات کاری جدید بانک‌ها اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

شورای هماهنگی بانک‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استناد اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات و بانک‌ها تا پانزدهم شهریورماه سال جاری به علت صرفه جویی در مصرف برق، ساعت کار ادارات و بانک‌ها از روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به روال سابق باز می‌گردد.

بر این اساس، زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در این ایام از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ است.

همچنین در روز‌های پنجشنبه، زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت ۷ تا ۱۳ خواهد بود.

ساعات کاری واحد‌های ستادی بانک‌ها در تهران نیز همچون سنوات گذشته، در روز‌های شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۶ و در روز‌های چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵ است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساعات کاری جدید بانک‌ها اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساعات کاری جدید بانک‌ها اعلام شد"، کلیک کنید.