رییس فدراسیون بوکس: از مردم عذرخواهی می کنم؛ نرسیدن به سهمیه دلایلی داشت

رییس فدراسیون بوکس: از مردم عذرخواهی می کنم؛ نرسیدن به سهمیه دلایلی داشت

رییس فدراسیون بوکس، گفت: هر کاری در توان مان بود برای تیم ملی انجام دادیم، اما نرسیدن به سهمیه دلایلی نیز داشت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری اسخاج، سیدروح الله حسینی در خصوص نتایج بوکسور های ایران در انتخابی المپیک، اظهار کرد: ابتدا از مردم، جامعه ورزش و خانواده بوکس به دلیل عدم کسب سهمیه، عذرخواهی می کنم. این مساله دلایلی دارد که باید در خصوص آن مفصل صحبت کرد، اما تنها می خواهم چند نکته را بیان کنم. ابتدا باید بگویم، هرکاری که در توان مان بود برای تیم ملی انجام دادیم. تیم به چند تورنمنت بین المللی اعزام شد، اردو های مشترک با روسیه، ترکیه و اردن داشتیم و سعی کردیم خواسته های کادر فنی را برآورده کنیم.

حسینی بیان کرد: از روزی که مسیولیت فدراسیون را گرفتم به دنبال جذب مربی خارجی بودیم که ابتدا چند مربی سطح پایین به ما معرفی شد که قبول نکردیم. این را هم بگویم که فونتانا حدود چهار ماه است در تیم ملی بزرگسالان فعالیت کرده و در این مدت نمی توانست کار خاصی انجام دهد.

رییس فدراسیون بوکس، ادامه داد: حرکتی را برای ساختن بوکس ایران آغاز کرده ایم که آن را ادامه خواهیم داد و در این مسیر قطعا نقاط ضعفی داریم که حتما آنها را برطرف خواهیم کرد. ما از نقد های دلسوازنه و کارشناسی استفاده خواهیم کرد و در این مسیر باید همه خانواده بوکس متحد باشند تا خواسته های این رشته را عملی کنیم.

حسینی ادامه داد: یکی از مسایلی که گربیان ما در بانکوک گرفت، بحث داوری بود که در مبارزه میثم قشلاقی کاملا تاثیر داشت و حتی گریبان علی حبیبی نژاد و مهدی پرویزی هم گرفت.

وی افزود: باید بپذیریم شاکله تیم ملی از سال 96 بوده و در این مدت برخی نفرات نیز به تیم آمده و رفته اند. من هیچ بحثی در خصوص مربیان ندارم. هرکدام از آنان طی این سال ها در تیم ملی زحمات زیادی کشیده اند، اما باید قبول کنیم که در مدیریت قبلی فدراسیون، توجهی به جوانگرایی و تیم های پایه نشد تا نفرات خوب به بزرگسالان اضافه شوند.

رییس فدراسیون بوکس، عنوان کرد: اکنون تیم های پایه برای ما اهمیت زیادی دارند و قطعا با تلاش هایی که در تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید صورت می گیرد، ثمره اش را در آینده با جوانگرایی در تیم ملی خواهیم دید.

وی گفت: خودمان پیش بینی کسب یک تا دو سهمیه را داشتیم که متاسفانه نشد و بسیار از این مساله ناراحت هستیم، اما مطمین باشید با تلاش و کار هایی که از تیم های پایه تا بزرگسالان انجام خواهد شد، ابتدا در بازی های آسیایی 2026 و سپس المپیک 2028 خواهیم دید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس فدراسیون بوکس: از مردم عذرخواهی می کنم؛ نرسیدن به سهمیه دلایلی داشت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس فدراسیون بوکس: از مردم عذرخواهی می کنم؛ نرسیدن به سهمیه دلایلی داشت"، کلیک کنید.