دستور ویژه پلیس برای دستگیری قاتل اعضای یک خانواده در هویزه

دستور ویژه پلیس برای دستگیری قاتل اعضای یک خانواده در هویزه

اسخاج/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از صدور دستور ویژه برای دستگیری قاتل اعضای یک خانواده در هویزه خبر داد.

سرهنگ حکیم عبداللهی اظهار کرد: به‌ دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شب گذشته (۱۱ شهریورماه) در یکی از روستاهای هویزه، فرمانده انتظامی شهرستان ضمن صدور دستورهای ویژه، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه قتل حاضر شدند و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

به گزارش اسخاج به نقل از پلیس، وی با بیان اینکه پلیس در تحقیقات اولیه دریافت که هیچگونه سرقتی از اموال انجام نشده و احشام مقتول به سرقت نرفته است، افزود: در این خصوص پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شده است و رسیدگی لازم تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد و نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

پایان خبر اسخاج 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستور ویژه پلیس برای دستگیری قاتل اعضای یک خانواده در هویزه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستور ویژه پلیس برای دستگیری قاتل اعضای یک خانواده در هویزه"، کلیک کنید.