درمان قطعی اگزما با گانودرما

قارچ گانودرما با سابقه هزاران ساله در مصارف دارویی و درمانی، در تحقیقات نوین پزشکی و داروهای گیاهی نیز، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است و هم به لحاظ تجربی و هم از نظر مطالعات بالینی و مولکولی و زیست شناسی، تاثیرات چندگانه آن بر پروسه های درمانی و بهبود بخشی سلامتی عمومی بدن، مطالعه شده است. قیمت پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما  در بازار چند است؟ در این مقاله بررسی می کنیم

درمان قطعی اگزما با گانودرما

این قارچ، غول آسا، براق و قرمز رنگ (نارنجی) بوده و به خاطر ساختار سخت و سفتی که دارد، طریقه مصرف آن، به صورت خشک شده و پودری است.  یکی از معجزات طبیعت است که به گیاه جاودانگی نیز شهرت دارد. شما میتوانید برای آن را به صورت پودری یا سالم سفارش دهید.

گانودرما لوسیدوم، طعم بسیار تلخی دارد و به همین علت برای استفاده آن به صورت خوراکی، پودر قارچ را به صورت دمنوش و چای مصرف می کردند.

قارچ گانودرما لوسیدوم و خواص درمانی

قارچ گانودرما لوسیدوم، با نام ریشی، از هزاران سال پیش، به خاطر تاثیرات گسترده اش بر سلامت عمومی بدن و نیز کمک به درمان و بهبود مشکلات جسمی، در طب چینی و کتب سنتی خاور دور، عنوان شده است.

در سال های اخیر، پای قارچ گانودرما، به گیاهان دارویی و درمان های طبیعی تحت تحقیق و مطالعه باز شده و محققین زیست شناسی، پزشکی، بیوشیمی، فارماکولوژی و طب سنتی، با بهره گیری از شیوه های نوین علمی و تکنولوژی های مولکولی، به بررسی تاثیرات زیستی و بالینی آن پرداخته اند و نتیجه این تحقیقات، مبتنی بر ترکیبات مفید موجود در گانودرما است که گمانه زنی در مورد تاثیرات آن را بر روی انواع مسیرهای فیزیولوژیکی، باعث می گردد. با تحقیق و آزمایش این حدس و گمان ها و با در نظر گرفتن مکتوبات کهن و تجربیات زیسته انسان های قرن های پیشین، به نظر می رسد، می توان به واقع قارچ گانودرما را به عنوان یک قارچ معجزه آسا با اثرات مثبت، پذیرفت.

اما باید بدانید خرید اینترنتی قهوه فوری سوپریم دکتر بیز  از عطاری ها ممکن است برای شما خطرآفرین باشد چون اگر پودر قارچ به درستی فراوری و نگهداری نشود حاوی میکروب خواهد شد. همچنین مقادیر مورد استفاده از این قارچ بسیار اهمیت دارد.

تاثیرات درمانی و زیبایی قارچ گانودرما

قارچ گانودرما، به واسطه برخورداری از ترکیبات فعال زیستی، می تواند بر انواع مسیرهای فیزیولوژیکی بدن تاثیر گذارد. در طب سنتی چینی و درمان های کهن شرقی از قارچ گانودرما لوسیدوم، که بومی همین مناطق نیز هست، برای رفع انواع التهاب ها، دردها، درمان جراحات پوستی و بهبود وضعیت سلامتی هم به صورت خوراکی و هم موضعی، استفاده می شده و هم چنین مصرف آن برای افزایش طول عمر و شادابی و انرژی زایی به صورت خوراکی و به شکل چای، مرسوم بوده است.

این قارچ علاوه بر تاثیراتی که بر روندهای درمانی و سلامتی دارد اثرات خود را به واسطه تغییراتی که در فعل و انفعالات واکنش های بیوشیمیایی و هورمونی بدن اعمال می کند، می تواند علاوه بر شادابی درونی، شادابی ظاهری و زیبایی پوست و مو را نیز باعث شود و به همین دلیل ضماد قارچ گانودرما در گذشته و ترکیبات در انواع محصولات بهداشتی و زیبایی جدید مانند کرم ها و صابون ها و شامپوها، با هدف بهبود وضعیت پوست و مو، کاربرد داشته و دارد.

از جمله تاثیرات مفید قارچ گانودرما بر سلامتی، تاثیرات مثبت آن بر سیستم ایمنی است که به صورت دوگانه می باشد. به این معنا که قارچ گانودرما هم باعث تقویت سیستم ایمنی می شود و هم التهاب های ناشی از طغیان عملکرد سیستم ایمنی را که به صورت آلرژی و اگزما، بروز می کند، از بین می برد و در یک کلام، موجب تعدیل سیستم ایمنی و واکنش های آلرژیک بدن می باشد.

تاثیرات قارچ گانودرما بر واکنش های التهابی و آلرژیک

قارچ گانودرما، با تخفیف حالت های التهابی می تواند انواع آلرژی ها را بهبود دهد. یکی از واکنش های التهابی و آلرژیک بدن، اگزما یا همان درماتیت است. همچنین انواع دردهای مفصلی ناشی از التهاب سیستم ایمنی مانند روماتویید، حساسیت های فصلی و حساسیت های کبدی، تحت تاثیر ترکیبات موثر قارچ گانودرما قرار می گیرد.

آیا گانودرما بر اگزما تاثیری دارد؟

اگزما، نوعی التهاب و آماس پوستی است. علایم اگزما سرخی پوست، خارش، تورم، پوسته پوسته شدن، و … می باشد. اگزما انواع مختلفی دارد مانند درماتیت تماسی، درماتیت آتوپی، درماتیت موضعی، درماتیت سبورییک، اریترودرمی و درماتیت نومولار و…

گانودرما لوسیدوم، سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدان است. به همین دلیل برای رفع انواع عارضه های جسمی، موثر است. قارچ گانودرما، با تاثیرات مثبت بر دفع ترکیبات سمی از خون و کبد، از این مسیر نیز بر رفع اثرات التهابی که ماحصل تاثیر این ترکیبات سمی است، نقش دارد. همچنین ترکیبات ضد التهابی و ضد آلرژیک موجود در قارچ گانودرما مانند تری ترپن ها، به درمان اگزما، کمک می کند.

همچنین از آنجا اغلب التهابات جسمی، ارتباط مستقیم با تنش های ذهنی و عصبی دارد، قارچ گانودرما با برخورداری از اثرات آرام کننده ذهن و اعصاب، می تواند بهبود التهاب ها من جمله اگزما را در پی داشته باشد.

قارچ گانودرما علاوه بر تاثیر بر واکنش های التهابی و اگزما و آلرژی، به صورت مستقیم بر وضعیت پوست و مو نیز موثر است و به رفع خشکی پوست، خارش های پوستی، کهیر، انواع بثورات، جوش و دمل، پسوریازیس، زخم، نیش حشرات و خراش کمک می کند.

البته لازم به ذکر است که استفاده از قارچ گانودرما، می تواند عوارضی نیز به دنبال داشته باشد، بنابراین مصرف این قارچ به عنوان یک عامل طبیعی کمک درمانی، بهتر است با مشورت پزشک و زیر نظر متخصص باشد.

طریقه مصرف گانودرما برای اگزما

قهوه گانودرما یکی از محصولات محبوب قارچ گانودرما است که به صورت پودر قهوه فوری حاوی پودر گانودرما لوسیدوم خشک شده، عرضه می شود. یکی از دلایل مصرف قهوه گانودرما، خاصیت ضد التهابی و بهبود بخش آن بر اگزما و آلرژی است.

علاوه بر اثرات مثبت گانودرما لوسیدوم بر واکنش های التهابی بدن، خود دانه های قهوه نیز با وجود ترکیبات آنتی اکسیدان فراوان، یکی از درمان های طبیعی التهابی محسوب می شود و به همین دلیل قهوه گانودرما از دو جهت، می تواند بر التهاب و اگزما و واکنش های پوستی موثر باشد.

آرامش بخش بودن، تنطیم قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و.. از جمله خواص و مزایای استفاده از قهوه سوپریم دکتر بیز برای لاغری با قارچ گانودرما است. در هر بسته این قهوه 20 عدد ساشه قرار دارد. ترکیب گیاه جینسینک در کنار قارچ گانودرما و قهوه سوپریم در نهایت این قهوه را نسبت به سایر قهوه های بازار منحصر به فرد کرده است.

همچنین مصرف  با افزایش سطح کورتیزول، موجب رفع التهاب می گردد.

علاوه بر مصرف قهوه گانودرما، برای استفاده مستقیم از قارچ گانودرما برای اگزما و التهابات پوستی، بر روی پوست، می توانید از انواع پمادهای حاوی گانودرما، صابون گانودرما، شامپوی گانودرما، کرم ها و لوسیون های حاوی گانودرما، استفاده کنید.

لازم به ذکر است که گانودرما، دارو نیست بلکه یک درمان طبیعی است که پیشبرد و تسریع درمان های دارویی کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درمان قطعی اگزما با گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درمان قطعی اگزما با گانودرما"، کلیک کنید.