دردسر جدید برای سرخپوشان تبریزی/اداره مالیات حساب تراکتور را بست

دردسر جدید برای سرخپوشان تبریزی اداره مالیات حساب تراکتور را بست

به دلیل بدهی مالیاتی حساب باشگاه تراکتور بسته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری اسخاج، بدهی مالیاتی باشگاه تراکتور به اداره مالیات باعث شده تا امروز حساب این باشگاه بسته شود.

این بدهی برای دو سه سال اخیر است و مبلغی بالای ۵۰ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود.ظاهرا در پی این بدهی حساب برخی از مدیران سابق و فعلی این باشگاه هم بسته شده است.

برخی پیگیری ها حکایت از این دارد که ظاهرا برخی از نزدیکان به این باشگاه تمایلی به پرداخت این بدهی ندارند و معتقد هستند هزینه های جاری تیم فعلا در اولویت هستند.باید دید زنوزی مالک باشگاه در این خصوص چه تصمیمی می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دردسر جدید برای سرخپوشان تبریزی/اداره مالیات حساب تراکتور را بست" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دردسر جدید برای سرخپوشان تبریزی/اداره مالیات حساب تراکتور را بست"، کلیک کنید.