حمله ایرانی‌ها به قهرمان ناکام مسترالمپیا؛ خجالت بکش آقای بازنده!

حمله ایرانی‌ها به قهرمان ناکام مسترالمپیا؛ خجالت بکش آقای بازنده!

به گزارش خبرگزاری اسخاج؛ مرحله فینال رقابتهای مستر المپیا بامداد امروز برگزار شد و داودا سمسون از آمریکا صاحب عنوان قهرمانی رقابت‌های اوپن مسترالمپیا شد و جایزه 600 هزار دلاری این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان دو دوره پیش رقابت‌های مسترالمپیا، امسال به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های مسترالمپیا 2024 دست یافت و به جایزه 250 هزار دلاری این مسابقات رسید.

درک لانسفورد از آمریکا نیز عنوان سوم را کسب کرد.

داودا وقتی قهرمان شد، ویلیام بوناک از خوشحالی روی او شیرجه زد. بوناک هفتم شده بود اما برای قهرمانی داودا خوشحالی می کرد. همین رفتار عجیب سبب ناراحتی کاربران ایرانی شده و با هجوم به پیج شخصی ویلیام بوناک حسابی به او حمله کرده و از خجالت وی درآمدند!

253 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله ایرانی‌ها به قهرمان ناکام مسترالمپیا؛ خجالت بکش آقای بازنده!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله ایرانی‌ها به قهرمان ناکام مسترالمپیا؛ خجالت بکش آقای بازنده!"، کلیک کنید.