ثبت بیش از 9 میلیون تردد وسایل نقلیه در راه های سیستان وبلوچستان – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

ثبت بیش از 9 میلیون تردد وسایل نقلیه در راه های سیستان وبلوچستان - خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسخاج به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان، ایوب کرد افزود: در دوماهه اول امسال، نُه میلیون و 222 هزار و 701 تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل توسط 50 دستگاه تردد شمار در شبکه راه های این استان به ثبت رسیده که این میزان حاکی از افزایش سه درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی، حجم کل ورودی به استان دو میلیون و 464 هزار و 76 تردد و حجم کل خروجی از استان دو میلیون و 403 هزار و 23 تردد بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پرتردد ترین محورهای حوزه شمال استان در این مدت، محور خاش زاهدان و بالعکس، محور زهک _مرز میلک و بالعکس و محور سه راهی دشتک _زاهدان و بالعکس بوده است.

کرد در پایان گفت: سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و هموطنان می توانند کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این سامانه مطرح کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت بیش از 9 میلیون تردد وسایل نقلیه در راه های سیستان وبلوچستان – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت بیش از 9 میلیون تردد وسایل نقلیه در راه های سیستان وبلوچستان – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.