تشکیل آینده حکمرانی با دولت پلتفرمی هوشمند و دیجیتال

معاون وزیر ارتباطات عنوان کرد؛

تشکیل آینده حکمرانی با دولت پلتفرمی هوشمند و دیجیتال

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پنجره واحد مدیریت زمین و درگاه ملی مجوز ها از جمله تجربیات دولت پلتفرمی است که در ایران پیاده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اسخاج، محمد خوانساری رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:

«امروز در هفتمین کنفرانس کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربرد هوش مصنوعی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه حاضر شدم و در این رویداد تاکید کردم که دولت پلتفرمی هوشمند و دیجیتال، آینده حکمرانی را شکل می دهد.

دولت پلتفرمی هوشمند، تلاش می کند خدمات عمومی دولت را با استفاده از ابزار های فناورانه و با اتکا به توان بخش خصوصی، به مراتب روان تر، ارزان تر و هوشمندانه تر به مردم ارایه کند. در ایران هم، مسیر در این جهت حرکت می کند و پنجره واحد مدیریت زمین و درگاه ملی مجوز ها از جمله تجربیات دولت پلتفرمی است که در ایران پیاده شده است.»

تشکیل آینده حکمرانی با دولت پلتفرمی هوشمند و دیجیتال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل آینده حکمرانی با دولت پلتفرمی هوشمند و دیجیتال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل آینده حکمرانی با دولت پلتفرمی هوشمند و دیجیتال"، کلیک کنید.