ترددهای ورودی به آذربایجان شرقی 3 درصد افزایش یافت – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

ترددهای ورودی به آذربایجان شرقی 3 درصد افزایش یافت - خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اسخاج، اورجعلی علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در 19 روز از اجرای طرح نوروزی از 24 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال، یک میلیون و 240 هزار دستگاه از استان به مقصد سایر استان های کشور خارج شده اند.

وی اظهار کرد: آمار تردد ورودی استان در این مدت یک میلیون و 350 هزار دستگاه است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در اجرای طرح نوروزی امسال، 20 میلیون و 800 هزار تردد خودرو در جاده های استان ثبت شده که این تعداد معادل چهار درصد از ترددهای کل کشور (489 میلیون و 500 هزار دستگاه) است.

علیزاده، با بیان اینکه این تعداد تردد توسط 98 دستگاه تردد شمار آنلاین در جاده های مختلف استان ثبت شده است، ادامه داد: آمار تردد در جاده های استان در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش یافته است.

وی یادآور شد: پرترددترین جاده های استان در این ایام مربوط به مسیرهای رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهید کسایی (تبریز- باسمنج)، تبریز- ایلخچی، صوفیان – تبریز، آزادراه تبریز- زنجان و ایلخچی- آذرشهر است که 30 درصد ترددها را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در این ایام بیشترین ورودی ها به استان از مسیرهای میاندوآب- ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، نیر- سراب و جزیره اسلامی- تبریز است.

علیزاده، افزود: در این 19 روز، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه 242 هزار و 700 مسافر را در داخل و خارج استان جابجا کرده است.

وی یادآور شد: در این مدت 28 هزار و 363 مسافر از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترددهای ورودی به آذربایجان شرقی 3 درصد افزایش یافت – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترددهای ورودی به آذربایجان شرقی 3 درصد افزایش یافت – خبرگزاری اسخاج | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.