تبریک روز خبرنگار از سوی رئیس و دبیرکل هلال احمر

تبریک روز خبرنگار از سوی رئیس و دبیرکل هلال احمر

رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر در پیام‌هایی جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش اسخاج، در پیام تبریک پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر برای تبریک روز خبرنگار آمده است: « کوشش دست‌اندرکاران «رسانه» و «ارتباطات جمعی»، فریضه‌ای فرهنگی و هم‌تراز با مجاهدت اولیای الهی است که مسیر ورود انسان‌ها به خوشبختیِ دنیوی و اُخروی را با ابزار آگاهی و اطلاعات هموار می‌کنند و نور حقیقت را برای تشخیص «خیر و شر» و «حق و باطل» به ذهن آنان می‌تابانند. در این تکلیف مقدس و مبارک، پرچمی‌که مُبیّن رسالت اهل «قلم» و «خبر» است با نسیم نوعدوستی در سپهر جامعه در اهتزار است و هر کسی که مقابل پرچم افراشته رسانه می‌ایستد از بلندای تدبر، تعقل و تفکر آن الهام می‌گیرد.

درک کردن عظمت کار خبرنگاران و گزارشگران، چشمانی بصیر می‌طلبد تا با مهارتی خدادادی آشنا شویم که خداوند متعال به راویانی از جنس حقیقت و راستی عطا کرده است که به وقت روایت‌ها، چون شهید محمود صارمی، بی‌تابِ بازگویی حدیث معرفت هستند و مردانه گردنه‌های سخت شهادت را می‌پیمایند. صرف ساعت‌ها وقت برای تولید خبر و گزارش حتی به قیمت گذشتن از جسم و جان خویش در مناطقی از جهان چون غزه عزیز، تنها با اراده شما خبرنگاران والا مقام ممکن است که میدان خبر برایتان عرصه حماسه و دلیری است.

این جانب که هر روز شاهد نقل روایت‌های خبرنگاران محترم از زیبایی‌های نوعدوستی و حکایت‌های عرصه امدادونجات هستم، صمیمانه آمدن هفدهم مرداد «روز خبرنگار» را به شما فرهیخته ارجمند در عرصه رسانه تبریک می‌گویم و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی شما هستم که با هر قدم و قلمی‌که در مسیر حقیقت‌‎جویی و حقیقت‌گویی می‌زنید، دانایی را به جامعه هدیه می‌دهید.»

همچنین یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر نیز به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد که در متن آن آمده است: « قسم خوردن خداوند بر “قلم” و هر آنچه قلم می نگارد و نامگذاری یک سوره به نام قلم نشان از ارزش والای نوشتن و نگارش دارد.خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب رسانه قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت. خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک مسئولیت و تعهد خالصانه در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است و این جایگاه همواره شایسته احترام و تقدیر است.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم به‌ویژه خبرنگاران حوزه بشردوستی، امداد و داوطلبی تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.»

پایان خبر اسخاج

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبریک روز خبرنگار از سوی رئیس و دبیرکل هلال احمر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبریک روز خبرنگار از سوی رئیس و دبیرکل هلال احمر"، کلیک کنید.