تاکید رییس جمهور شهید بر اهمیت بهره مندی مردم از غذای سالم، با کیفیت و ارزان

تاکید رییس جمهور شهید بر اهمیت بهره مندی مردم از غذای سالم، با کیفیت و ارزانعکس دریافتی از وزارت بهداشت.

نشست روسای دبیرخانه های سلامت 38 دستگاه اجرایی به منظور هم افزایی و افزایش تعاملات بین بخشی در جهت اجرای سند ملی امنیت غذایی با حضور رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به میزبانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

 به گزارش اسخاج، در این نشست دکتر محمد اسماعیل مطلق در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی و نشست روسای دبیرخانه های سلامت 38 دستگاه اجرایی به رهنمودهای رییس جمهور شهید اشاره و خاطر نشان کرد: رییس جمهور شهید همواره در سخنان خود ضمن تاکید بر همکاری، هماهنگی و رفع هم پوشانی ها در دستگاه های اجرایی بر اهمیت بهره مندی مردم کشور از غذای سالم، با کیفیت و ارزان تاکید می کرد و اکنون ما باید با همدلی و همکاری، رهنمودهای ایشان را در این زمینه با جدیت پیگیری و اجرایی کنیم.

در این نشست، مسیولین دبیرخانه های سلامت دستگاه های اجرایی، پیشرفت ها و چالش های اجرایی و هم چنین اولویت های برنامه ها و الزامات اجرایی را در جهت تولید و تامین پایدار غذا، سلامت و کیفیت محصولات کشاورزی و غذایی و بهبود دسترسی اقتصادی مردم بویژه اقشار کم در آمد به غذای کافی، سالم و با کیفیت ارایه کردند و خواستار برگزاری منظم جلسات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی برای ارتقاء سلامت و بهبود امنیت غذایی در کشور شدند.

پایان خبر اسخاج

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید رییس جمهور شهید بر اهمیت بهره مندی مردم از غذای سالم، با کیفیت و ارزان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید رییس جمهور شهید بر اهمیت بهره مندی مردم از غذای سالم، با کیفیت و ارزان"، کلیک کنید.