برقراری ۵۵ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ ۲۷۷۰ تماس را مزاحم‌ها اشغال کردند

برقراری ۵۵ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ ۲۷۷۰ تماس را مزاحم‌ها اشغال کردند

رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از برقراری ۵۵ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته ای که گذشت، خبر داد.

به گزارش اسخاج، محمداسماعیل توکلی درباره ماموریت‌های انجام شده از سوی مرکز اورژانس استان تهران در هفته گذشته، گفت: از تاریخ دهم تا ۱۶ شهریورماه، ۵۵ هزار و ۳۶۵ تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران برقرار شد که متاسفانه از این تعداد، دو هزار و ۷۷۰ تماس، معادل ۴.۵ درصد کل تماس ها، مزاحمت‌آمیز بودند. 

وی افزود: در هفته ای که گذشت، ۱۸ هزار و ۹۹۶ ماموریت توسط همکاران من انجام شد که در پی این ماموریت‌ها، پنج هزار و ۴۶۹ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و  ۱۳ هزار و ۵۲۷ نفر در محل خدمات درمانی دریافت کردند. 

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: از مجموع این حوادث ۱۶ هزار و ۱۸۳ ماموریت غیر ترافیکی و دو هزار و ۸۱۳ مورد حوادث ترافیکی بود که در واقع بیش از ۱۷ درصد ماموریت‌های ما، مربوط به تصادفات بود. 

توکلی گفت: در هفته‌ای که گذشت،  اورژانس هوایی هم هشت سورتی پرواز داشت و در پی آن ۱۰ مصدوم را به مراکز درمانی انتقال داد.

پایان خبر اسخاج 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برقراری ۵۵ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ ۲۷۷۰ تماس را مزاحم‌ها اشغال کردند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برقراری ۵۵ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ ۲۷۷۰ تماس را مزاحم‌ها اشغال کردند"، کلیک کنید.