بدهی بیمه ها به داروخانه ها از 15 ماه عبور کرد

بدهی بیمه ها به داروخانه ها از 15 ماه عبور کرد

آفتاب نیوز :

حسین قناعتی، با عنوان این مطلب که فقط داروخانه سیزده آبان بیش از هزار میلیارد تومان از بیمه ها طلب دارد، گفت: وقتی ما نتوانیم منابع را در اختیار شرکت های دارویی قرار دهیم موجب شکست در فرایند تامین دارو می شود.

وی افزود: بر اساس قانون سازمان های بیمه گر موظف هستند 45 روز پس از ارسال صورت حساب مراکز، طلب این مراکز را پرداخت کنند و 60 درصد صورت حساب را در ابتدای ارایه خدمات به مراکز و موسسات پرداخت کنند. برخی از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی تهران مربوط به سال 1401 است.

قناعتی با بیان اینکه بیشترین بدهی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی تهران مربوط به بیمه تامین اجتماعی است، ادامه داد: بدهی بیمه تامین اجتماعی به داروخانه ها از 15 ماه هم عبور کرده و بدهی بیمه سلامت کمتر و مربوط به چند ماه اخیر است.

وی افزود: آینده بخش دارویی کشور وابسته به پرداخت به موقع بیمه ها است و تاخیر در پرداخت این مطالبات، چرخه تامین دارو را با مشکل مواجه ساخته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بدهی بیمه ها به داروخانه ها از 15 ماه عبور کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بدهی بیمه ها به داروخانه ها از 15 ماه عبور کرد"، کلیک کنید.